Panoramica è caratteristiche di e valvole di cuntrollu di flussu

Panoramica

A valvula di cuntrollu di flussu hè una valvola chì si basa nantu à cambià a resistenza fluida di l'orificiu per cuntrullà u flussu di l'orifiziu sottu una certa differenza di pressione, regolendu cusì a velocità di muvimentu di l'attuatore (cilindru idraulicu o motore idraulicu). Include principalmente valvola di accelerazione, valvula di cuntrollu di velocità, valvula di farfalla di overflow è valvula di cullettore deviatore. A forma di stallazione hè stallazione horizontale. U metudu di cunnessione hè divisu in tippu di flangia è tipu di filu; tipu di saldatura. I metudi di cuntrollu è regolazione sò divisi in automatica è manuale.

 Caratteristiche di u produttu

A valvula di cuntrollu di flussu, cunnisciuta ancu cum'è valvula di cuntrollu di flussu 400X, hè una valvula multifunzionale chì utilizza un metudu pilotu di alta precisione per cuntrullà u flussu.

1. Un cambiamentu à u principiu di riduzzione di l'area di u bacinu d'acqua aduprendu una piastra di orifiziu o una valvula di strangolazione puramente meccanica, aduprendu valvole piloti cunnesse per minimizà a perdita di energia in u prucessu di strangulazione.

2. Alta sensibilità di cuntrollu, sicurezza è affidabilità, debugging faciule è longa vita di serviziu.

A valvula di cuntrollu di flussu pò uttene automaticamente u bilanciu di flussu di u sistema senza una alimentazione esterna. U flussu hè limitatu mantenendu costante a differenza di pressione trà u fronte è u posteriore di l'orificiu (apertura fissa), dunque pò esse chjamatu valvula di flussu costante.

L'ughjettu di a valvula di flussu costante hè u flussu, chì pò bluccà a quantità d'acqua chì passa per a valvula, micca u bilanciu di resistenza. Pò risolve u prublema di u squilibriu dinamicu di u sistema: per mantene l'operazione à alta efficienza di un unicu frigorifero, caldaia, torre di raffreddamentu, scambiatore di calore, ecc., Hè necessariu cuntrullà u flussu di sti equipaggiamenti da fissà à u valore classificatu; da a fine di u sistema, per evità L'influenza mutuale di regolazione dinamica richiede ancu di limità u flussu à u dispositivu o ramu finale.

U prublema chì deve esse pagatu attenzione in u cuncepimentu, u svantaghju di a valvula di cuntrollu di flussu hè chì a valvula hà un requisitu minimu di differenza di travagliu. I prudutti generali richiedenu una differenza di pressione di travagliu minima di 20KPa. Se hè installatu nantu à u circuitu u più sfavorevule, necessiterà inevitabilmente chì a pompa d'acqua in circulazione cresce di 2 metri di colonna d'acqua. A testa di travagliu deve esse installata à a fine vicina è inquieta à a fine. Ùn installate micca questa valvula di cuntrollu di flussu quandu l'utente hè luntanu da a fonte di calore più di 80% di u raghju di riscaldamentu.


Tempu di posta: Apr-21-2021
Tes messages Online Chat!